P&G si designerul Adela Parvu au transformat o sala de clasa in a doua casa pentru copiii din Rasi

P&G si designerul Adela Parvu au transformat o sala de clasa in a doua casa pentru copiii din Rasi, Ialomita. Peste cateva zile o mare surpriza ii va astepta pe elevii clasei pregatitoare de la Scoala Gimnaziala din satul Rasi. P&G, compania care are in portofoliu marci precum Always, Ariel, Fairy, Gillette, Oral-B, Pampers sau Pantene, le-a transformat clasa intr-un spatiu total nou. Datorita implicarii designerului Adela Parvu si sprijinului Crucii Rosii Romane, locul a fost complet renovat si redecorat pentru a raspunde cat mai bine nevoilor copiilor cu varsta de 5-6 ani.

Vezi si O scoala de fotbal din Slatina indeplineste visul copiilor de a juca cu echipe mari din Europa

Elevii care vor intra pentru prima data la scoala vor beneficia de un spatiu conceput sa incurajeze cunoasterea prin joaca si invatare – ambele importante la aceasta varsta. Clasa are in dotare echipament multimedia, dar si jucarii, toate pregatite sa stimuleze curiozitatea celor mai mici elevi din scoala intr-o atmosfera relaxanta, ca acasa.

Prin aceasta initiativa, P&G lanseaza noul program intitulat „O sala de clasa ca acasa”, prin care isi propune sa imbunatateasca viata romanilor transformand salile de clasa in spatii sigure, prietenoase si inspirationale, oferind, prin urmare, un mediu adecvat pentru invatare. Scolile beneficiare din Program sunt selectate cu ajutorul ONG-urilor active in zona, asa cum este Crucea Rosie Romana.

„Cand inveti intr-un mediu frumos, traiesti frumosul si-l vei propaga mai departe in familie, in comunitate, in societate, in viata de zi cu zi. Sunt incantata ca exista companii precum P&G care, dincolo de produse dedicate familiei, se gandesc la educatie si investesc in proiecte cu un impact major, asa cum sunt salile de clasa. Cand copiii vin cu placere la scoala, inteleg educatia ca fiind benefica, un loc unde sunt primiti ca acasa, un loc unde profesorii pot deveni modele si formatori”, a spus Adela Parvu.

Brandurile noastre au intotdeauna misiunea de a fi o forta a BINELUi si o forta a CRESTERII. De aceea, suntem alaturi de comunitatile locale nu doar prin imbunatatirea vietii lor, acasa, prin produsele noastre inovatoare, dar si oferindu-le tot ce e mai bun copiilor lor, in cea de-a doua casa, scoala”, a spus George Carpov, Company Communication Manager.

Sursa: Mediafax

Afla mai multe detalii despre seminarul “Povestea nasterii naturale”, organizat de www.superbebe.ro si Baby Expo, in cadrul Salii Polivalente.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here