Dotarea a 48 de maternitati de stat cu 128 de patuturi noi si 10.450 de lenjerii de pat

Campania ,,Hai sa daruim un nou inceput pentru un nou-nascut”, desfasurata in cadrul parteneriatului dintre Procter&Gamble, PROFI si Crucea Rosie Romana, s-a finalizat prin dotarea a 48 de maternitati de stat din Romania cu 128 de patuturi noi si 10.450 de lenjerii de pat. Proiectul a debutat in luna iunie 2017, si a avut loc in doua etape, menite sa le ofere nou-nascutilor confortul necesar in primele zile de viata.

Vezi si 11 maternităţi au primit 14 echipamente de ultimă generaţie pentru copiii prematuri

„Initiativa pe care o derulam cu sprjinul P&G si PROFI nu doar ca le ofera bebelusilor un bun-venit confortabil pe lume, ci stimuleaza si spiritul civic, incurajandu-i pe oameni sa se implice in viata comunitatii”,  a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Rosie Romana.

Etapa a doua a campaniei, desfasurata in perioada aprilie – iunie 2018 in magazinele PROFI, le-a adus bebelusilor 48 de patuturi noi si 2.850 lenjerii de pat. Aceasta continuare vine dupa succesul inregistrat de prima etapa, derulata din iunie pana in septembrie 2017, cand peste 80 de patuturi noi si 7.600 de lenjerii de pat au fost donate catre 41 de maternitati din tara. Cu sprijinul renumelui brandurilor sale – Ariel, Lenor si Pampers – P&G a dedicat resurse importante pentru ca aceasta campanie sa le ofere conditii imbunatatite bebelusilor din cat mai multe localitati din tara, in momentul venirii pe lume. Fondurile programului au fost colectate din vanzarea celor trei produse din toate magazinele PROFI participante la campanie. Identificarea nevoilor imediate din maternitatile de stat a fost facuta cu sprijinul Crucii Rosii Romane si al voluntarilor organizatiei.

Aceasta este cea mai buna dovada ca atunci cand branduri puternice, ONG-uri si retaileri isi unesc fortele, pot avea un impact pozitiv in comunitati si pot fi o forta a binelui, o forta pentru dezvoltare. ,,Hai sa daruim un nou inceput pentru un nou-nascut”, campania semnata de P&G, PROFI si Crucea Rosie Romana, isi pune amprenta asupra etapei in care cei mai mici membri ai comunitatii se alatura acesteia si le ureaza un calduros bun venit pe lume.

Vezi si Job de o secunda in sprijinul copiilor nascuti prematur. Simona Halep, sustinatoarea campaniei

Sursa: Mediafax

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here