Gardul liniei de tramvai din fata Spitalului pentru Copii „taiat”pentru ca bloca accesul ambulantelor

Societatea de Transport Bucuresti (fosta RATB) a decis, zilele trecute, sa faca o bresa in gardul care separa linia de tramvai de pe bulevardul Iancu de Hunedoara, in fata Spitalului „Grigore Alexandrescu”, pentru ca accesul ambulantelor era ingreunat.

Vezi si Medici mai bine pregatiti pentru cei 5000 de copii care sunt internati anual din cauza accidentelor prin arsuri

Montat la inceputul verii, gardul care separa linia de tramvai 1-10 de arterele „Iancu de Hunedoara” si „Stefan cel Mare” ii obliga pe ambulantierii care veneau din directia „Obor” sa mearga pana aproape de Piata Victoriei, pentru a putea a intra in curtea Spitalului „Grigore Alexandrescu”.

Practic, din cauza gardului, care era neintrerupt, ambulantele nu puteau vira la stanga, fiind obligate sa piarda timp pretios prin acest ocol.

La solicitarea conducerii Spitalului, Societatea de Transport Bucuresti a decis sa faca o bresa in acest gard, chiar in fata Spitalului pentru copii „Grigore Alexandrescu”.

„Gardul a fost montat cu avizul Comisiei tehnice de circulatie din cadrul Primariei Capitalei, insa, la solicitarea conducerii Spitalului Grigore Alexandrescu, gardul a fost demontat, tot cu avizul acestei comisii”, au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanti ai Societatii de Transport Bucuresti.

De asemenea, reprezentanti ai Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov au precizat, pentru MEDIAFAX, ca acest gard „nu era deloc pe placul ambulantierilor, incurcand accesul in unitatea spitaliceasca”.

Gardul pentru delimitarea liniei de tramvai 1-10 a fost montat in vara acestui an, dupa o decizie din luna mai a Consiliului General al Municipiului Bucuresti. Proiectul a fost aprobat in unanimitate, iar investitia se ridica la peste 6 milioane de lei.

„Circulatia tramvaielor de pe traseul liniei 1/10 este ingreunata de cea a autovehiculelor care patrund pe ampriza liniei de tramvai, neputandu-se asigura o frecventa de circulatie constanta, conform graficelor stabilite”, se arata in expunerea de motive a proiectului.

Afla detalii despre seminarul “Povestea nasterii naturale”, organizat de www.superbebe.ro si Baby Expo, in cadrul Salii Polivalente. 

Potrivit raportului de specialitate al proiectului, aplicarea acestui tip de reglementare a circulatiei rutiere contribuie la cresterea vitezei de exploatare a tramvaielor si o frecventa mai buna de circulatie.

Sursa: Mediafax

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here