Un nou medicament generic pentru tratamentul cancerului de sân

    Varianta generică Lezra este un produs folosit în tratamentul cancerului de sân, în stadiu incipient sau avansat, la femeile aflate în postmenopauză. Produsul poate fi folosit ca medicament de primă intenţie (primă alegere) sau ca a doua alegere după ce a eşuat în primă fază un tratament în care s-a administrat un alt produs cu aceleaşi indicaţii terapeutice. Lezra (letrozol) este prezent în portofoliul Actavis sub formă de comprimate cu concentraţia de 2,5 mg şi este produs în cadrul fabricii Sindan Pharma de la Bucureşti, companie membră a Grupului Actavis.

    Unitatea deţine cele mai înalte certificări internaţionale obţinute de la prestigioase autorităţi din domeniu – SUA/FDA, Uniunea Europeana-Marea Brinanie/MHRA, Japonia/PMDA, Australia/TGA, alături de Agenţia Naţională a Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale din România. În prezent, Compania exportă produsele sale oncologice fabricate la Bucureşti în aproape 60 de ţări din întreaga lume. Lezra este varianta generică ce oferă pacienţilor acelaşi efect terapeutic cu cel al produsului original, fiind însă mult mai accesibil din punct de vedere al costurilor şi ajutând astfel la eficientizarea bugetelor alocate acestui tip de tratament. Produsul este un medicament compensat integral de Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, aflat pe lista C2 de compensare.

    În România, cancerul de sân este una dintre cele mai raspândite cauze ale mortalităţii în rândul femeilor, în fiecare an fiind diagnosticate între 4.000 şi 6.000 de noi cazuri. Depistarea precoce poate însă ajuta în managementul acestei boli şi poate îmbunătăţi şansele de vindecare. În acelaşi timp, reducerea costurilor prin apariţia variantelor generice cum este cazul Lezra face ca valenţele pozitive ale acestor tratamente să fie folosite de cât mai multe persoane, accesul fiind mult mai larg, aşa cum se intamplă în statele europene. Incidenţa anuală a cancerului mamar în Uniunea Europeană este 1 la 900 de femei, iar mortalitatea anuală prin cancer mamar este 1 la 2600 de femei.

    Fidelă misiunii sale de a contribui prin activitatea sa la îmbunătăţirea gradului de sănătate a pacienţilor, compania Actavis s-a implicat activ în susţinerea iniţiativelor societăţii civile care promovează investigarea, diagnoza timpurie şi managementul afecţiunilor oncologice, aşa cum este programul naţional Diagnostic Mobil de Sân şi Col Uterin. Mai mult decât atât, prin programele sale de responsabilitate socială, Compania este alături de Asociaţiile care reprezintă pacienţii care suferă de cancer, oferind acestora sprijin material, logistic şi în produse.

    În prezent, portofoliul de produse oncologice al Actavis în România cuprinde 26 produse proprii şi 5 produse dezvoltate în cooperare cu partenerii noştri, alături de numeroase medicamente care se adresează şi altor clase terapeutice importante. Pentru anul 2011, Compania Actavis şi-a propus să lanseze un număr de 14 produse pe piaţa din România, vizând toate ariile terapeutice relevante: oncologie, sistem cardiovascular, sistem nervos central, antiinfecţioase, dar are în plan şi revitalizarea unor produse aflate în aria OTC-urilor (medicamente eliberate fără prescripţie).

    Pe plan mondial, Grupul Actavis deţine în prezent unul dintre cele mai extinse portofolii de produse generice numărând peste 850 de produse aflate pe piaţă. De asemenea, Compania are în jur de 350 de produse aflate în proces de dezvoltare şi înregistrare. Produsele Actavis sunt înregistrate în peste 60 de ţări ale lumii.

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here