Tassimo, primul aparat de cafea care ştie să citească

    Datorită tehnologiei inovatoare de citire a codurilor de bare înscrise pe capacul fiecărui T‑DISC de cafea, ciocolată sau lapte, vom obţine de fiecare dată o băutură perfect preparată. Tassimo îmbină cea mai nouă tehnologie Bosch cu cea mai înaltă calitate a cafelei Jacobs Krönung şi cu gustul fin al ciocolatei Milka.

    „Categoria de sisteme de cafea pe bază de capsule este încă la început de drum în România. Chiar dacă pe piaţă sunt deja prezenţi câţiva jucători, potenţialul acestei categorii nu a fost încă pe deplin valorificat. Prioritatea noastră constă în construirea cât mai rapidă a acestui segment în România, pentru ca un număr cât mai mare de consumatori români să se poată bucura de savuroasele cafele Jacobs şi de cea mai fină ciocolată caldă Milka, printr-o singură atingere de buton,” – a spus Andreea Bogdan, Brand Manager R&G and Soluble de la Kraft Foods România.

    Sistemul de cafea Tassimo a apărut pentru prima dată în Franţa în 2004. În momentul de faţă, este prezent pe 9 pieţe europene: Franţa, Germania, Marea Britanie, Austria, Elveţia, Spania, Grecia, Portugalia, Suedia, precum şi în SUA şi Canada. În 2011, este planificată intrarea pe 8 noi pieţe: România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ucraina, Rusia, Norvegia şi Danemarca. Datorită sortimentelor diversificate de cafea şi ciocolată caldă, precum şi înaltei calităţi a aparatelor, Tassimo se vinde cu succes în fiecare dintre ţările menţionate şi ocupă o poziţie cheie în categoria sa. Pe teritoriul Uniunii Europene au fost vândute până acum peste 2,5 milioane de unităţi. În anul 2010, a fost înregistrată o creştere de circa 40% a volumului de vânzări faţă de anul anterior, iar consumatorii au savurat cafea şi băuturi calde din peste 1 miliard de capsule!

    Produsul Tassimo va fi cea mai importantă lansare a grupei de electrocasnice mici Bosch în 2011 şi în cadrul categoriei de cafea la Kraft Foods România. „Piaţa produselor electrocasnice mici înregistrează şi în acest an o evoluţie pozitivă, consumatorul român fiind deschis inovaţiilor şi curios să experimenteze, orientându-se însă către mărci consacrate ce îi oferă garanţia calităţii şi fiabilităţii în utilizare. Tassimo, datorită calităţii excelente şi a designului compact, se potriveşte de minune în orice bucătărie. Clienţii pot alege din cele 3 modele disponibile: T65, T40 şi T20, în 6 variante de culori” – a spus Irenne Wagner, Marketing Manager BSH Electrocasnice.

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here