Postul pentru copii Cartoon Network va avea o imagine si un site nou, incepand din prima parte a acestui an, in timp ce Boomerang continua sa fie locul unde publicul va gasi producţii de animatie clasica, au anuntat oficialii companiei Turner Broadcasting, care opereaza cele doua posturi.
Compania Turner Broadcasting a facut publice miercuri planurile pentru acest an pentru trei dintre televiziunile pe care le opereaza pe piaţa romaneasca, TCM, Cartoon Network si Boomerang.
Astfel, Cartoon Network care are 4 milioane de abonati in Romania, va avea o noua imagine, care va fi lansata in doua-trei luni si va implica personaje si un logo interactive, o execuţie grafica dinamica, pentru a atrage atenţia publicului. Brandul canalului se va centra in jurul ideii "forţeaza limitele distracţiei si amuzamentului". Totodata, brandul televiziunii va avea elemente media combinate, adica acţiune cu personaje reale, animaţie 2D, 3D etc.
Cartoon Network va avea si un nou site, din luna mai, care va implica un nou sistem de administrare, ce permite reactualizari frecvente si o localizare mai buna, un design nou, dinamic. Totodata, Cartoon Network va difuza programele noi, printre care se numara “Star Wars: Clone Wars” (premiera in luna februarie) si “Ben 10 Alien Force” (premiera in aprilie). Ambele programe vor fi susţinute de site-uri dedicate si activitaţi de marketing.
Varianta animata a Razboiului Stelelor, "Star Wars: Clone Wars", care combina proporţiile uriase ale povestii din filmul original cu tehnicile de animaţie de inalta performanţa, va fi difuzata in Romania, din 13 februarie. Seria de animaţie "Star Wars: Clone Wars" a fost lansata in SUA pe 3 octombrie, fiind cea mai urmarita premiera de serial din istoria postului Cartoon Network.
In privinta postulului Boomerang care are circa un milion de abonaţi in Romania, reprezentantii companiei au precizat ca motanul Garfield si Pantera Roz se vor numara printre vedetele programelor in 2009.