PARTENERIATUL DINTRE CELE DOUA ORGANIZATII AJUTA LA SALVAREA A APROXIMATIV UN MILION DE NOU-NASCUTI IN INTREAGA LUME
Anul 2021 marcheaza aniversarea parteneriatului de 15 ani dintre Pampers, o marca Procter and Gamble, si UNICEF, o colaborare care a ajutat la eliminarea tetanosului matern si neonatal in 26 de tari. Tetanosul este o boala fatala, care afecteaza mamele si bebelusii din intreaga lume, dar care este insa usor de prevenit prin imunizare si nasteri in conditii de igiena.
Parteneriatul a fost lansat in 2016 cu promisiunea ca, pentru fiecare pachet de Pampers cu logo-ul UNICEF achizitionat, un vaccin va fi donat catre UNICEF. Impreuna, Pampers si UNICEF au reusit sa faca o schimbare notabila si durabila, ajutand la:
- Cresterea numarului de nou-nascuti salvati cu aproximativ un milion
- Protejarea a 100 de milioane de femei si bebelusi impotriva tetanosului in intreaga lume
- Reducerea numarului de decese in randul nou-nascutilor cu 60%
Cercetarile efectuate de Pampers[1] in randul parintilor din Europa au aratat ca singurul mod prin care putem imbunatati lumea bebelusilor este printr-un efort colectiv, pentru ca parintii nu o pot face singuri. De asemenea, studiul arata ca provocarile cu care se confrunta bebelusii ar putea fi influentate pozitiv de branduri si organizatii investite, care sa lucreze impreuna. De fapt, 63% dintre parinti considera ca toti bebelusii ar trebui sa aiba acces la sanse egale, iar 60% sunt de acord ca toti bebelusii ar trebui sa aiba acces la medicamente si imunizari vitale, subliniind impactul vital pe care Pampers si UNICEF l-au avut, imbunatatind lumea copiilor.
Astazi, Pampers si UNICEF le multumeste parintilor, tutorilor, comerciantilor, angajatilor, partenerilor cheie si tuturor celor implicati pentru munca realizata impreuna.
Ranya Shamoon, Senior Vice President, Baby Care Europe la Procter & Gamble, adauga:
„Prin unirea fortelor, Pampers si UNICEF au reusit sa faca o schimbare mare si de lunga durata, cu impact direct asupra vietii nenumarator familii si bebelusi din intreaga lume. Am dori sa profitam de aceasta ocazie pentru a le multumi tuturor celor care au cumparat vreodata un pachet Pampers cu sigla UNICEF. Datorita contributiilor dumneavoastra am putut sprijini munca vitala desfasurata pe teren pentru a ajuta la eliminarea tetanosului, in calatoria noastra spre imbunatatirea lumii fiecarui copil. Impreuna, am schimbat viata atat a mamelor si a bebelusilor de astazi, cat si a generatiilor viitoare.”
Carla Haddad Mardini, directorul diviziei private de strangere de fonduri si parteneriate UNICEF, a mai adaugat:
„Parteneriatul nostru cu Pampers de peste 15 ani a contribuit la salvarea a aproape 1 milion de nou-nascuti din calea unui pericol fatal- tetanosul matern si neonatal. Am achizitionat peste 300 de milioane de vaccinuri care au fost folosite pentru a proteja 100 de milioane de femei impreuna cu bebelusii lor. Cu sprijinul Pampers si al altor parteneri, numarul deceselor anuale cauzate de tetanos in randul nou-nascutilor a fost redus cu peste 60%. Acest sprijin a fost cu atat mai important din momentul in care ne-am confruntat cu problemele cauzate de pandemia COVID, existand pericolul ca furnizarea serviciilor de imunizare antitetanos sa fie intrerupta, iar progresele obtinute cu greu in ajutarea copiilor cu vaccinuri esentiale sa fie influentate negativ. Colaborarea cu branduri precum Pampers, prin parteneriate pe termen lung, este un exemplu excelent al modului in care UNICEF, colaborand cu sectorul privat, poate ajunge la cei mai vulnerabili si sa se asigure ca fiecare copil nu doar supravietuieste, ci prospera”.
De mai bine de 60 de ani, Pampers s-a angajat sa imbunatateasca lumea fiecarui bebelus. Parteneriatul Pampers si UNICEF este un adevarat exemplu de „fapta buna”, subliniind modul in care, lucrand impreuna, putem face mai mult si mai bine, avand un impact real asupra mamelor si bebelusilor din intreaga lume.
Evenimentele extraordinare din 2020 au evidentiat faptul ca brandurile si companiile au o responsabilitate fata de societate si de lumea din jurul nostru. Parteneriatul Pampers si UNICEF face parte din angajamentul continuu al P&G pentru impactul comunitar si se numara printre eforturile companiei de a face 2021 de fapte bune in 2021.
Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati [email protected].
————————————————– ————————————————– ——————————–
Despre Pampers®
La Pampers, credem in puterea de a lucra impreuna – cu parintii, expertii si partenerii nostri valorosi – pentru a face lumea bebelusilor mai buna, astazi si in viitor. De aceea, de mai bine de 60 de ani, parintii au incredere in Pampers pentru a avea grija de dezvoltarea fericita si sanatoasa a bebelusilor. Pampers face parte din The Procter & Gamble Company (NYSE: PG) si este scutecul numarul 1 in vanzari la nivel mondial. In fiecare zi, peste 25 de milioane de bebelusi din 100 de tari din intreaga lume poarta Pampers. Pampers ofera o gama completa de scutece, servetele si scutece-chilotel concepute pentru a oferi protectie si confort in fiecare etapa a dezvoltarii bebelusului. Accesati www.pampers.com pentru a afla mai multe despre produsele Pampers si sfaturi pentru parinti. Pampers, impreuna facem lumea bebelusilor mai buna.
Despre 2021 de fapte bune in 2021, P&G
La P&G, sprijinirea comunitatilor noastre, incurajarea egalitatii si incluziunii si protejarea planetei este incorporata in modul in care ne desfasuram activitatea. Credem ca avem responsabilitatea de a face lumea mai buna – prin produsele pe care le cream si prin impactul pozitiv pe care il pot avea brand-urile si compania noastra. In cadrul campaniei noastre Lead with Love, P&G si brandurile sale, precum Pampers, s-au angajat sa realizeze 2021 de fapte bune in acest an.
* UNICEF nu sustine nicio companie, marca, produs sau serviciu
[1] *Studiul Pampers `Better World for Babies`, februarie 2020.
Pampers a finațat cercetări în rândul a 3.575 de părinți cu copii cu vârsta de cel puțin patru ani, în 7 piețe: peste 500 de părinți din Franța, Germania, Polonia, România, Rusia, Turcia și Marea Britanie