L’Oréal Romania aduce un nou brand in portofoliul sau, consolidandu-si astfel pozitia de lider dobandita pe piata locala a produselor cosmetice. De aproape 100 de ani, MIXA isi mentine angajamentul de a oferi produse sigure si eficiente, potrivite pentru toate nevoile pielii sensibile si adaptate pentru intreaga familie.
Pentru a raspunde nevoilor si asteptarilor consumatorilor de pretutindeni, L’Oréal a creat un portofoliu exceptional de marci organizat in patru divizii strategice, toate avand drept numitor comun pasiunea pentru frumusete si inovatie: Divizia de Cosmetica Activa, Divizia Luxe, Divizia Produselor Profesionale si Divizia Produselor de Larg Consum, cea care democratizeaza produsele pentru o frumusete accesibila si sustenabila.
Lansarea brandului MIXA vine in completarea portofoliului de marci al Diviziei Produselor de Larg Consum, divizie ce cuprinde si marcile globale L’Oréal Paris, Maybelline New York, Garnier si NYX Professional Make Up.
Povestea MIXA a debutat in mediul farmaceutic francez, in 1924, marca fiind initiata si dezvoltata de catre doctorul farmacist Roger. Acesta si-a folosit experienta farmaceutica, prin amestecarea ingredientelor active cu cele traditionale, pentru a crea un unguent care sa amelioreze pielea sensibila si uscata a mainilor. De aici s-a nascut si numele brandului MIXA care se refera la actiunea de mixare traditionala.
Timp de aproape 100 de ani, portofoliul MIXA s-a extins de la produse pentru ingrijirea mainilor, la produse dedicate pielii sensibile a bebelusilor, urmand ca astazi sa ofere rutine hipoalergenice complete de ingrijire a tenului, a corpului, dar si pentru bebelusi si copii. In prezent, acest brand frantuzesc isi consolideaza reputatia de specialist in ingrijirea pielii sensibile oferind produse care imbina eficacitatea cu siguranta.
“In 2014, una din trei romance declara ca are un ten sensibil, iar la inceputul anului 2020, una din doua romance afirma acelasi lucru. Am corelat acest insight cu oferta disponibila pe piata din Romania si am realizat ca nu exista foarte multe optiuni pentru aceste consumatoare, atat din punctul de vedere al pretului, cat si din cel al distributiei. Am luat astfel decizia de a lansa MIXA, o marca ce isi propune sa ajute 50% dintre persoanele din Romania sa aiba in permanenta grija de pielea sensibila. Am mare incredere ca odata cu lansarea MIXA, consumatoarele vor descoperi produse eficiente, testate si certificate de dermatologi, accesibile si, in acelasi timp, distribuite la nivel national.”, a declarat Stefan Ilin, Marketing Manager al Diviziei Produselor de Larg Consum L’Oréal Romania.
Ambasadorul marcii MIXA in Romania este Dr. Oana Spanu, medic primar Dermatologie – Venerologie si membru al World Society Interdisciplinary Anti-Aging Medicine si al Societatii Romane de Dermatologie. Dr. Oana Spanu urmeaza o pregatire medicala continua, prin absolvirea cursurilor importante din domeniu si participarea cu lucrari la congresele internationale de specialitate, intensificandu-si cautarile in elaborarea programelor personalizate de ingrijire a pielii.
“In ultimii ani, numarul femeilor care declara ca au pielea sensibila a crescut considerabil. Am observat acest lucru atat la pacientele mele, cat si in studiile de specialitate. Astfel, am ales sa ma alatur misiunii MIXA in Romania, aceea de a oferi o solutie de ingrijire eficienta si accesibila pentru toate tipurile de piele sensibila. Impreuna cu Mixa credem ca imbunatatind calitatea pielii sensibile inca de la primele semne, putem contribui la imbunatatirea calitatii vietii.”, a afirmat Dr. Oana Spanu.
Produsele de ingrijire MIXA sunt elaborate sub supravegherea expertilor dermatologi si respecta un standard strict de formulare:
- Formule testate 100% pe pielea sensibila
- Formule hipoalergenice
- Testate sub control dermatologic
- Toleranta dovedita clinic
- Formule alcatuite dintr-un numar limitat de ingrediente pentru a limita riscurile alergiilor
- Ingrediente active pentru a ajuta la calmarea simptomelor pielii sensibile: uscaciune, roseata, senzatie de iritatie, intoleranta, piele cu tendinta atopica.
Portofoliul MIXA, pe plan local, include 29 de referinte, produse special concepute pentru fiecare nevoie a pielii:
- Rutina anti-imperfectiuni: apa micelara Anti-Imperfection, gel de curatare Anti-Imperfection, lotiune Anti-Imperfection, masca exfolianta 3 in 1 Anti-Imperfection si crema hidratanta 2 in 1 Anti-Imperfection
- Rutina pentru tenul reactiv: apa micelara Anti-Irritations, spuma de curatare si crema hidratanta Anti-Redness
- Rutina pentru piele deshidratata: apa micelara Very Pure, crema hidratanta (Hyalurogel Light/Rich), crema hidratanta de noapte – Hyalurogel Night si lapte de corp Hyalurogel
- Rutina pentru ten uscat: apa micelara Anti-Dryness, crema hidratanta Extreme Nutrition, balsam de corp Regenerating Surgras, lapte de corp Intense Noruishment, crema de maini (Surgras/ Intense Nourishment)
- Rutina Optimal Tolerance: apa micelara Optimal Tolerance, lapte demachiant Optimal Tolerance, crema de fata pentru intreaga familie, crema hidratanta (Balacing Cream 6%, Balacing Cream 10%)
- Baby: balsam de corp Atopiance, gel de curatare Atopiance, gel de dus Surgras, sampon micelar, spuma si ulei de curatare 2 in 1.
Produsele MIXA sunt disponibile in reteaua drogheriilor DM, in Farmacia Tei, Bebe Tei si online pe emag.ro, beautybee.ro, farmaciatei.ro si bebetei.ro.
Descoperiti produsele MIXA: www.mixa.ro
Despre L’Oréal Romania
L’Oréal Romania, parte a grupului L’Oréal, care se dedica frumusetii de peste 105 ani, are o istorie de 24 de ani pe piata locala. Cu portofoliul sau unic de 20 de branduri internationale diverse si complementare, L’Oréal
Romania este unul dintre liderii pietei locale de cosmetice, prezent in toate canalele de distributie: mass market, magazine, farmacii si drogherii, saloane, travel retail si branded retail.
[…] Source link […]