Sedentarismul se transmite prin internet mai ales la copii

    Numarul copiilor cu varste intre 2 si 11 ani care acceseaza internetul a ajuns la 16 milioane in luna mai 2009, doar in SUA, potrivit unui studiu Nielsen. Timpul petrecut de copii online a crescut de la 7 ore in mai 2004 la mai mult de 11 ore in mai 2009, depasind cresterea inregistrata pe alte segmente de varsta.

    Daca internautii adulti petrec cu 36% mai mult timp pe internet comparativ cu 2004, timpul petrecut de copii pe internet a crescut cu 63% in acelasi interval. In ce priveste preferintele acestora in materie de branduri, baietii sunt in continuare consumatori ai produselor sub brandul Pokemon iar fetele raman fidele brandului Barbie. 48% dintre vizitatorii site-ului Pokemon sunt baieti cu varsta intre 2 si 11 ani, in timp ce 38% dintre utilizatorii site-ului Barbie sunt fete cu varsta intre 2 si 11 ani.

    Potrivit datelor din studiul Nielsen, baietii petrec mai mult timp online, in timp ce fetele viziteaza mai multe pagini web. Baietii petrec cu 7% mai mult timp decat fetele pe internet, dar viziteaza in medie 397 de pagini, in timp ce fetele acceseaza in medie 494 de locatii web.

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here