Brățara Bunătății a strâns 40 000 de lei pentru bebelușii defavorizați din mediul rural

    Banii strânși prin intermediul Brățării Bunătății vor ajuta la îmbunătățirea stării de sănătate și de nutriție a copiilor și a 130 de tinere mamici și gravide din 10 comunități rurale din județele Dolj și Vâlcea. Se vor organiza ateliere educaționale și informaționale cu privire la creşterea, îngrijirea şi necesităţile copilului cu vârstă până în 2 ani, cu accent pe promovarea unei alimentaţii sănătoase și se va facilita accesul la serviciile medicale primare.

    Campania a fost derulată în toate restaurantele Pizza Hut și KFC din țară, dar și în cadrul clinicilor selectate Medicover și Regina Maria, prezența lor fiind semnalată prin intermediul afișelor. Astfel, timp de două luni, partenerii campaniei și-au încurajat clienții să doneze o sumă modică (5 lei) pentru a ajuta copiii sub 2 ani și femeile însărcinate din mediul rural să aibă parte de îngrijire medicală corespunzătoare și o alimentație sănătoasă.

    În restaurantele KFC și Pizza Hut campania s-a finalizat, suma totală strânsă în această perioadă de către toţi partenerii noștri fiind de aproximativ 38 000 de lei. În clinicile Medicover și Regina Maria campania continuă și în luna septembrie.

    „Prin lansarea acestei brățări, am făcut încă un pas pentru putea oferi unui număr mai mare de copii șansa la o viață mai bună, șansa de a crește sănătos. Încă de când am lansat campania <>, ne-am dorit ca acțiunile noastre să aibă un impact real asupra modului în care sunt crescuți micuții din mediul rural, iar banii strânși prin intermediul Brățării Bunătății ne vor ajuta să oferim un sprijin concret tinerelor mămici și copiilor lor”, a decarat Adela Fundulea, Marketing Manager World Vision România.

    “În România, asigurarea unei nutriții sănătoase a bebelușilor din comunitățile defavorizate este încă o mare problemă. Ne bucurăm că am putut ajuta la strângerea de fonduri pentru acești copii și le mulțumim clienților noștri pentru că s-au alăturat campaniei <>” a declarat Carmen Lupuleț, director de marketing KFC România.

    „Dreptul la sănătate trebuie respectat, indiferent de situația financiară a unei familii. Din păcate, în comunitățile sărace din România, accesul la serviciile medicale de bază reprezintă incă o problemă. Ne bucurăm că am putut ajuta la strângerea de fonduri pentru bebelușii din aceste comunități și le mulțumim clienților noștri pentru implicare” a declarat Cătălina Bălan, director general Medicover.

    „Ținând cont de situația gravă în care se află mulți dintre copiii din comunitățile rurale vulnerabile din România, ne bucurăm că putem contribui la ameliorarea stării lor de sănătate. Le mulțumim tutoror clienților noștri care s-au alăturat campaniei <> și îi rugăm să susțină în continuare cauza World Vision” a declarat Fady Chrein, director executiv Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria.

    Pentru susținerea financiară a programului, World Vision România a creat și Abonamentul la Bunătate, un instrument care presupune donații regulate ce au, de asemenea, drept scop îmbunătățirea stării de sănătate și de nutriție a gravidelor și copiilor mici din mediul rural. Cei care preferă această modalitate de a ajuta micuții din comunitățile defavorizate pot opta pentru unul dintre cele 4 Abonamente la Bunătate: plata lunară (30 de lei), plata trimestrială (90 de lei), plata semestrială (180 de lei), plata anuală (360 de lei). Alătură-te și tu cauzei World Vision România şi ajută bebeluşii defavorizați din mediul rural să aibă un start sănătos în viaţă!

    Din 2009, la nivel mondial, World Vision International desfăşoară o campanie globală amplă – “Child Health Now”. Pornind de la aceasta, World Vision a dezvoltat în România programul “Mame bune, copii sănătoşi” ce îşi propune îmbunătăţirea stării de sănătate şi nutriţie a gravidei şi a copilului mic din mediile rurale defavorizate.

    Conform statisticilor, în România, 2 din 3 copii cu vârste mai mici de 2 ani din zonele rurale sărace suferă de anemie, iar rahitismul și distrofia sunt alarmant de răspândite, acestea fiind strâns legate de sărăcie și de lipsa de educație a mamei.

    La nivel mondial, aproape 9 milioane de copii sub 5 ani mor anual din cauze cum ar fi pneumonia, diareea, malaria. Toate aceste cauze pot fi prevenite prin intervenţii simple şi ieftine cum ar fi: o nutriţie mai bună, asistenţă medicală corespunzătoare la naştere, recunoaşterea timpurie şi tratamentul bolilor copilăriei. Ca urmare, numeroşi lideri mondiali, politicieni, membri ai societăţii civile şi ONG-uri, printre care şi World Vision, şi-au exprimat intenţia de a milita pentru reducerea cu 75% a mortalităţii infantile şi reducerea cu două treimi a mortalităţii materne la nivel mondial până în 2015, aceste obiective numarându-se de altfel printre Obiectivele de Dezvoltare ale Mileniului.

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here