Cele patru secrete ale celei mai mari afaceri la nivel Global in e-commerce. Care sunt principiile care au stat la baza Amazon?

Amazon este cel mai mare magazin online din istoria contemporana a e-commerce-ului. Este unul dintre cele mai recunoscute branduri la nivel global. Peste 80% din romani, spre exemplu, au auzit cel putin odata de Amazon.

Ce a stat la baza succesului urias al acestui gigant american? Care au fost principiile pe care Amazon s-a bazat inca de la inceput si din care nu a iesit. Sunteti pe cale sa aflati in articolul acesta care sunt cele mai mari secrete din spatele mecanismului ce a lansat Amazon pe piata.

Ce declara specialistii Amazon?

Principiile Amazon care au dus la succesul si la inflorirea acestei afaceri de la an la an se regasesc chiar in misiunea si viziunea lor. A face pe plac clientilor si a oferi produse de calitate este ceea ce defineste Amazonul inca de la inceput.

Ei doresc sa se axeze pe calitate si pe intelegerea consumatorului, iar profitul nu este un factor atat de important, desi raporteaza anual miliarde de euro profit. Spre exemplu, anul trecut Amazon a avut o crestere fulminanta de peste 25% fata de 2016, iar in acest an aceasta pare sa se dubleze pana la final. In plus, specialistii previzioneaza o crestere de inca 20% pentru anul viitor.

Pe ce se bazeaza aceste cifre? Care este motorul din spatele cortinei in cazul celui mai cunoscut magazin online?

Angajatii Amazon recunosc faptul ca in spatele acestui succes se afla patru mari principii: obsesia fata de client si multumirea lui, pasiunea pentru inventie si inovatie, dedicarea intru totul excelentei in operatii si logistica si leadershipul prin exemplu practic in tot ceea ce intreprind.

De asemenea, alaturi de acestea, Amazon are o lista de 14 principii pe care le puteti gasi chiar si pe pagina lor de descriere a companiei. Aceste lucruri au adus Amazon aici unde este. Aceste principii a facut ca gigantul sa produca miliarde de dolari si sa sustina afaceri de sute de mii de euro pentru oameni din toata lumea.

Cine sunt oamenii care investesc in Amazon?

In afara de bord si de investitorii care detin Amazon, o buna sursa de combustibil pe Amazon sunt micile afaceri care vand produse prin intermediul site-ului. Exista peste 70% din vanzatorii pe Amazon care sunt organizati sub forma de persoana fizica. Micii intreprinzatori care vand pe site-ul Amazon creeaza venituri impresionante.

51% dintre ei castiga peste 100.000 de euro anual. Iar 30% dintre ei ajung sa castige chiar si 1 milion de dolari anual. In frunte cu acestia, Amazon a ajuns sa fie declarata la momentul actual afacerea anului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here